Mikael Agricola -seura Turun kirjamessuilla 4.-6. 10. 2024

perjantaina 4. lokakuuta, 2024
Mikael Agricola -seura on perinteiseen tapaan mukana tänäkin vuonna Turun kirjamessuilla 4.-6.10. Kuten Suomen ja Turun kirjamessujen isähahmo ja kummisetä Kari J. Kettula vuonna 2006 totesi, Agricolan paikka on kirjamessuilla. Siitä lähtien on Agricolalla ollut oma osasto Turun kirjamessuilla. Ja Agricola2007-juhlavuodesta on alkaen myös kirjamessujen päälava on Agricolalle omistettu.

Tervetuola tutustumaan osastoomme B8, jolla olemme yhdessä Kuolemajärvi-säätiön kanssa. Itse Mikael Agricolakin vierailee messuilla ja osastolla lauantaina aamupäivän aikana. Tule ottamaan vaikka selfie Agricolan kanssa.

Lavaohjelmamme ” Mikael Agricola pelaa ja ennustaa” sunnuntaina klo 13.30 Puisto-lavalla, mukana Kaisa Häkkinen ja Tanja Toropainen. Miten aihe liittyy Turkuun, Agricolan sanakirjaan ja morfosyntaktiseen tietokantaan? Se selviää vain tulemalla paikalle.